Něco málo o mně

Svět je protkán neviditelnou a
neuvěřitelně pevnou nití nápadů.

Jsou všude kolem a spojují všechno a všechny. Možná jsme se již dříve potkali přes jeden z nich.
Již mě znáte pokud:
  • byli jste v Praze nakupovat v Quadriu (stojím za názvem),
  • viděli jste v televizi reklamu na Corny (psala jsem scénáře),
  • používali jste antivirový program od AVG (ladila jsem vzhled a konverzi marketingových sdělení. Vylepšení jedné věty dokonce přineslo firmě milion dolarů ročně navíc),
  • navštívili jste weby Sunar, Zaleť si, Mall, Hypoteční banka (ode mě je logika a UX),
  • dostávali jste zelené newslettery od Econea nebo jste doma před Vánoci také vyráběli Obrácený adventní kalendář pro pomoc potřebným (učila jsem Vás žít eticky a udržitelně).

Nápad je malým impulzem,

který dokáže rozzářit hvězdy.


Dnes pomáhám malému byznysu a podnikatelům s vizí a srdcovými projekty dostat své značky do vyšší ligy – díky strategickému brandingu – a poetickému designu.

Zdravím, jsem Viktorie.
Věřím, že tvořit úspěšné značky je tak trochu alchymie nauka a kouzlo v jednom. Proto musí být brand designer nejen umělec, ale i stratég, kouč, psycholog, inženýr a marketingový poradce.

Již 15 let se zabývám poznáním podstaty podnikání mých klientů, krystalizuji jasná sdělení, přeměňuji business vizi na mocné symboly a archetypy.

Vymýšlím a vyprávím inspirativní příběhy značek, se kterými zákazníci souzní.
Zdravím, jsem Viktorie.
Věřím, že tvořit úspěšné značky je tak trochu alchymie nauka a kouzlo v jednom. Proto musí být brand designer nejen umělec, ale i stratég, kouč, psycholog, inženýr a marketingový poradce.

Již 15 let se zabývám poznáním podstaty podnikání mých klientů, krystalizuji jasná sdělení, přeměňuji business vizi na mocné symboly a archetypy.

Vymýšlím a vyprávím inspirativní příběhy značek, se kterými zákazníci souzní.
S kým (nebo pro koho) jsem měla tu čest
Děkuji klientům a agenturám za krásná léta, měsíce nebo jen týdny společné cesty.
Za svojí prací si pevně stojím.
Zodpovídám za výsledky a Váš úspěch je můj úspěch.
  • V marketingu jsem od roku 2007
    Působila jsem v nadnárodních korporacích, srdcem a povahou jsem ale blíž místním startupům a podnikatelům (mezi které také od r.2009 patřím). Mým klientům proto mohu nabídnout jak multioborový přehled a nasbírané zkušenosti, tak i flexibilitu a schopnost pracovat se (skoro) jakýmkoliv rozpočtem.
  • Kvalita nad kvantitou
    Nejsem továrna na logotypy a letáky. Praktikuji slow living a šetřím vlastním i Vaším časem. Proto se svým několika klientům měsíčně věnuji naplno.
  • Nešetřím nápady

    Dostanete jich ode mě víc, než očekáváte. Pro své zákazníky chci být partnerem a pro značky, kterým věřím – doživotním ambasadorem.

  • Etický kodex
    Beru jen vybrané projekty, které pomáhají tvořit lepší svět.
  • Co slíbím, splním
    Nesnažím se získat zákazky zuby nehty. Navrhnu Vám smysluplný deadline a toho se držím.
  • Potrpím si na upřímnost
    Necítím-li, že razíte se značkou správnou cestou, řeknu Vám o tom. Argumentuji a navrhnu alternativu. Beru své klienty jako rovnocenné partnery a uvítám totéž.
Za svojí prací si pevně stojím.
Zodpovídám za výsledky a Váš úspěch je můj úspěch.
  • V marketingu jsem od roku 2007
    Působila jsem v nadnárodních korporacích, srdcem a povahou jsem ale blíž místním startupům a podnikatelům (mezi které také od r.2009 patřím). Mým klientům proto mohu nabídnout jak multioborový přehled a nasbírané zkušenosti, tak i flexibilitu a schopnost pracovat se (skoro) jakýmkoliv rozpočtem.

  • Kvalita nad kvantitou
    Nejsem továrna na logotypy a letáky. Praktikuji slow living a šetřím vlastním i Vaším časem. Proto se svým několika klientům měsíčně věnuji naplno.
  • Nešetřím nápady

    Dostanete jich ode mě víc, než očekáváte. Pro své zákazníky chci být partnerem a pro značky, kterým věřím – doživotním ambasadorem.

  • Etický kodex
    Beru jen vybrané projekty, které pomáhají tvořit lepší svět.
  • Co slíbím, splním
    Nesnažím se získat zákazky zuby nehty. Navrhnu Vám smysluplný deadline a toho se držím.
  • Potrpím si na upřímnost
    Necítím-li, že razíte se značkou správnou cestou, řeknu Vám o tom. Argumentuji a navrhnu alternativu. Beru své klienty jako rovnocenné partnery a uvítám totéž.
Viva la vida
Pokud se zrovna nevěnuji značkám, tak určitě fotím nebo přebírám fotografické ceny, zobám oříšky, poznávám svět, vedu vlastní ekologické projekty, učím se již sedmému cizímu jazyku (tentokrát turečtina), skicuji nebo se starám o své palmy, draceny a yuky.
Napsali o mně
Rozhovor v časopisu Font - o grafice, knedlíkách a mé „komunistické“ minulosti.
Nakladatelství Kafka Design, říjen 2023.
Přečíst si (.pdf)
Ráda Vás také poznám. Vytvoříme spolu Váš lovebrand?