Nezávazně poptat |
Nezávazně poptat |
Nezávazně poptat |
NABÍDKA SLUŽEB Tiskoviny a propagační materiály Termín dodání: individuálně / Investice: od 5000 Kč Již máte vizuální identitu? Navrhnu poutavé tiskoviny pro všechny vaše marketingové účely. Jako bonus dostanete editovatelnou šablonu v Canva nebo Adobe Ilustrator pro snadné úpravy.
|
BALÍČEK OBAL+TISKOVINY Unboxing experience Termín dodání: 2 tydny / Investice: od 15000 Kč Obal zkrátka prodává. Vkusně kombinuji luxus a užitečnost – pomohu Vám dopřát Vašim zákazníkům co největší zážitek z rozbalení produktu. Pokud možno s co nejmenší ekostopou.
|
BALÍČEK ESTETIKA PRO INSTAGRAM Insta-star Termín dodání: 2 týdny / Investice: od 10000 Kč Pro ty, co potřebují zazářit na sítích a nespokojí se s generickými šablonami. Upravím Váš profil vizuálně a po obsahové stránce tak, aby to dávalo smysl.
Doporučuji v kombinaci s balíčky Brand Strategie nebo Mini identita.
|
FOTO-BALÍČEK Brand focení Termín dodání: 2 týdny / Investice: od 8000 Kč Přirozená a autentická fotografie je moje parketa. Dokáži zachytit emoce a energii, které má Vaše značka vyzářovat. Fotím portréty, produkty, prostory, „náladovky" v souladu s estetickým vyzněním a duchem značky.
|
NABÍDKA WEBOVÝCH SLUŽEB Web a vše kolem něj Termín dodání: individuálně / Investice: dle náročnosti
Nabizím komplexní přístup od tvorby obsahové strategie přes wireframy a architekturu webu po tvorbu webové šablony nebo samostatných web prvků. Větším webům navrhnu logiku, strukturu a celý prodejní nebo akviziční proces, menší weby dokážu dodat na klíč.
|
Pomohu Vám pochopit a nadefinovat to Vaše PROČ (značka existuje), JAK (má mluvit a vypadat), CO (doopravdy prodáváte ) a KDO (bude Vaším nejvěrnějším zákazníkem.)
Destiluji do slov a obrazů jedinečný příběh a brand esenci.
Vytvoříme unikátní styl a auru Vaší značky.
Zakodujeme do sdělení a vizuálu její unikátní DNA a uděláme ji neprůstřelnou proti konkurenci.
Budete mít jasno, kudy se vydat a na čem postavit opravdový lovebrand.
Ze zkušeností vím, že jen logo k podnikání nestačí. Nemá-li majitel značky po ruce vodítko a představu, jak svůj brand správně používat, nebude moci jasně a cíleně komunikovat se svým vysněným zákazníkem. Každý další grafik, kterého podnikatel osloví k tvorbě tiskovin, webu nebo příspěvků na sociální sítě, vyrazí svým vlastním estetickým směrem, dle vlastního kreativního uvažování – bez jednotné tonality a sladěnosti. Zákazník tak nebude schopen značku jednoduše rozpoznat, napojit se na ni a ztotožnit se s ní. Výsledkem se často stává nespokojenost s vynaloženým úsilím a vyhozenými prostředky do reklamy. Právě k tomu slouží brand strategie a vypracování pravidel použití jednotného vzhledu a hlasu Vaší značky.
Pro podnikatele, kteří si svůj projekt chtějí rozjet (nebo předělat) s minimální investicí, doporučuji brand balíček Mini Identita, kde najdou jak responzivní varianty loga, tak i barvy, doporučená písma a sladěný vizuál.