Ze zkušeností vím, že jen logo k podnikání nestačí. Nemá-li majitel značky po ruce vodítko a představu, jak svůj brand správně používat, nebude moci jasně a cíleně komunikovat se svým vysněným zákazníkem. Každý další grafik, kterého podnikatel osloví k tvorbě tiskovin, webu nebo příspěvků na sociální sítě, vyrazí svým vlastním estetickým směrem, dle vlastního kreativního uvažování – bez jednotné tonality a sladěnosti. Zákazník tak nebude schopen značku jednoduše rozpoznat, napojit se na ni a ztotožnit se s ní. Výsledkem se často stává nespokojenost s vynaloženým úsilím a vyhozenými prostředky do reklamy. Právě k tomu slouží brand strategie a vypracování pravidel použití jednotného vzhledu a hlasu Vaší značky.
Pro podnikatele, kteří si svůj projekt chtějí rozjet (nebo předělat) s minimální investicí, doporučuji brand balíček Mini Identita, kde najdou jak responzivní varianty loga, tak i barvy, doporučená písma a sladěný vizuál.