Proces a průběh spolupráce
Stojíme u zrodu něčeho krásného
Dobré značky jsou jako dobré víno. Potřebují vyzrát a ukázat se ve vší kráse.
Nic nepodcenit, nic neuspěchat. Nechat se kochat celým procesem vývoje. Potřebují vědecký přístup a básnické vnímání.
Pomohu Vaší značce dát obojí.
TVORBA BRANDU

Věřím ve Váš úspěch.
Díky promyšlené značce dokážete nejen vytrvat, ale
i prorazit.

Fáze 1.
Pomohu Vám pochopit a nadefinovat to Vaše PROČ, JAK, CO a KDO.
Fáze 2.

Destiluji do slov a obrazů jedinečný příběh a esenci Vaší značky.

Fáze 3.
Vytvoříme unikátní styl a auru Vaší značky. Půvab, který bude přitahovat a prodávat Vaše služby a produkty.
Jak spolupráce probíhá? Na co se připravit?
Celý proces (návrh strategie a vizuálu značky) můžeme rozdělit do jednotlivých kroků:
První kontakt
Trefili jsme se stylově? Zanechte mi vzkaz přes kontaktní formulář nebo e-mailem. Napište mi pár slov o sobě a které služby poptáváte. Do dvou dnů se Vám ozvu a spolu naplánujeme úvodní videohovor, kde se poznáme a probereme možnosti spolupráce.
Krátký úvodní videohovor
Berme to jako krátké, nezávazné rande. Seznamíme se a poznáme, jestli jsme pro sebe ti praví. Domluvíme se na rozsahu zakázky a detailech spolupráce.
Podpis smlouvy a zaplacení zálohy ve výši 50 %
Všechny mantinely poznamenám a pošlu Vám nabídku, smlouvu k podpisu a první fakturu.
Začínáme naši společnou cestu za značkou
Nasdílím s Vámi to nejcennější. Brand Strategy Workbook. Je to pomůcka k sebereflexi pro podnikatele a mocný nástroj a vodítko pro veškerou budoucí komunikační strategii. Bude to podklad pro veškerá rozhodnutí, která pro značku v budoucnu učiníte.

Pomůže i mně poznat Váš projekt a záměr do hloubky, abych mohla vedení Vaší značky správně uchopit.
Brand poradna
Čeká nás několikahodinový brand workshop nebo dle potřeby pokračujeme sadou kratších brand konzultací. Tempo je přizpůsobeno jak Vám, tak i dohodnutému deadlinu.

Zde nastavujeme vše kolem strategie značky - naučím Vás, jak svůj brand uchopit a vést udržitelným způsobem a dlouhodobě. Bez rozptylení a zbytečných výdajů. Budete mít konečně jasno, kdo jako značka jste, ke komu mluvíte a o čem (jen prodejní nabídka to nebude). Dostanete jedinečný gameplan, který změní způsob, kterým se díváte na vlastní značku Vy a jak Vás vnímají potenciální zákazníci.

Tvoříme-li i název značky, zde vypracujeme strategické zadání.

Fakturace
Pošlu Vám další fakturu (40% hodnoty balíčku).
Rešerše a představení nápadů
Následuje moje samostatná práce: hodiny bádání, analýza konkurence, tržního prostředí a Vaše cílovky. Hledám ten pravý elixír krásy a věčného mládí pro Vaši značku - to, co ji vydrží řadu let. Během dalšího setkání Vám představím náladové moodboardy – možnosti pro estetické vyznění Vaší budoucí značky. Nebo rovnou rozpracuji jedinečný kreativní koncept pro naši značku. Každý případ je unikát.

A přichází na řádu i koncepty brand názvů (byly-li součástí projektu), které můžeme rovnou na moodboardech vyzkoušet tzv. nanečisto.


Identita, revize a finalizace
Začínám rozpracovávat brand prvky – skicuji loga, vybírám nejvhodnější písma a barvy. Zde je prostor pro sladění představ a dopilování jemných detailů. Po dokončení Vám představím finální brand manuál a vysvětlím, jak se značkou pracovat.
Doplatek a předání výstupů
Pošlu Vám vyrovnávací fakturu a připravím veškeré podklady přehledně ke stažení online na Google Disku.
Radost, objetí a tím to nekončí
Je čas naši spolutvorbu ukázat světu. Pomohu Vám s něčím dalším?
Budeme si rozumět, pokud...
  • Vaše produkty a služby vytvářejí hodnotu. Design má podtrhnout a vyjádřit profesionalitu a nadstandardní kvalitu.

  • Designera si nevybíráte jen na základě ceny nebo časové disponibility.

  • Logo pro Vás není jen pěkný obrázek 200 na 80 pixelů v levém horním rohu webových stránek. Víte, že dobrý branding je investicí, která se mnohonásobně vrátí.

  • Deadline nebyl včera. Dokážeme si naplánovat a navrhnout společný harmonogram.

  • Respektujete můj tvůrčí proces. Budoucnost Vaší značky je pro mě nejvyšší prioritou. Nejsme dodavatel a kupující, ale spolutvůrci něčeho výjimečného.
FAQ
Časté dotazy
Vážím si, že jsme na stejné estetické vlně, ale formou výběrového řízení bohužel s klienty nespolupracuji. Z praxe vím, že budování úspěšných brandů a produktů předcházejí týdny analýzy, rešerše, brainstormingy a hlavně společný čas s majiteli značek. A také litry vypité kávy a ještěže jsem nekuřák :) Nemáte-li jasnou strategii a nevíte, kudy se vydat, jak by měl Váš produkt nebo logo vypadat (a kvůli tomu chcete vidět co nejvíc finálních návrhů), neváhejte u mě objednat Brand Konzultaci, balíček Kreativní Směr nebo (ideálně) investujte do balíčku Strategie. Je to investice do podnikání, která se mnohonásobně vyplatí.
Vážím si vaší zpětné vazby
Veronika Kružíková
Rodinná fotografka / www.veronikakruzikova.cz

Viktorii jsem oslovila v době, kdy jsem potřebovala pomoct s brandingem svého podnikání. Nechala jsem ji volné ruce a popravdě mě moc překvapilo, jak si poradila s vizualizací mé identity. Odhadla moji osobnost, můj styl práce a celkový koncept a následně vše promítla do své práce. Výsledek oslovil nejen mne, ale také i mé okolí. Spolupráce s Viktorií byla pro mě velmi příjemná a ráda se na ni znovu obrátím.
Děkuji ještě jednou za vaši práci, jste vážně skvělá ;-)

Michal a Markéta Brucknerovi
Majitelé značky Malá Arkádie
Na Viktorku jsme narazili na základě doporučení ve skupině Holky z Marketingu. Moc se nám líbilo její portfolio, které bylo něčím jiné, než u ostatních grafiků. Když jsme ji kontaktovali a sdíleli náš příběh, bylo nám hned jasné, že jsme u ní správně. Naši myšlenku zhmotnila do vizuální identity Malé Arkádie, které je pro nás všeříkající. Dala našemu podnikání koncept, který nás provází ve všem, co nyní děláme. Vyzdvihla bych hlavně její empatii, kreativitu a profesionalitu. Rozhodně doporučuji každému, kdo do svého podnikání dává kus sebe a chce, aby to bylo patrné každému zákazníkovi.
Marcela Eller
Zakladatelka obchodu Ze-zeme.cz
Když padlo rozhodnutí tvorby rebrandingu, měla jsem vizi POCITU, který má z nové identity vyzařovat. Už dříve jsem se dívala na práce grafiků a přemýšlela, jak bych se s daným vizuálem, já sama, ztotožnila. Co je to, co mě přitahuje a vystihuje? Když jsem uviděla webovou stránku s prací Viktorie, okamžitě jsem věděla, že její práce je to, co hledám. Viktorie vidí do mého nitra a dokáže graficky znázornit moji vizi a pocity. Díky ní, obchod Ze země, vizuálně reprezentuje své hodnoty. Dodala mu sebevědomí a profesionalitu. Nyní vypadá tak, jakým doopravdy je. Jsem vděčná, že jsem Viktorii poznala, jako člověk je pokorná, profesionální a laskavá. Děkuji za krásnou spolupráci, která rebrandingem jiste nekončí.

Martin Doušek
Spoluzakladatel start-upu Filuta.ai
I enjoyed working with Viktoria on Filuta AI new brand identity. I appreciated her professionalism, effort to accommodate our input while educating and leading us in all things design.

I'm happy to continue the collaboration in redesigning our website and consulting UX aspects of our web application.
Lucie Vrtišová
Spolumajitelka Bistrotéky Nevinnost
Doporučuji Viktorii, práce s ní je skvělá! Naprosto se na mě napojila a nyní vzniká krásný branding.
Vendula Žáková
Digitální marketérka a nomádka /@nomadikadigital

Opravdu bych chtěla vyzdvihnout spolupráci s Viki, která mě provedla celým procesem nastavení mého brandu s lehkostí a profesionalitou. I přesto, že jsem měla jasnou představu, jak chci, aby moje značka působila, po vyplnění brandového dotazníku a následné konzultaci s Viki jsem si uvědomila, že navenek by moje značka přitáhla uplně jiné publikum než jsem chtěla. Její vhled do problematiky, profesionalita a doporučení mi pomohly pochopit hlas značky nejenom z pohledu fontů a barev, ale z mnohem širší perspektivy. A díky ní mám teď opravdu značku, která mluví k mému cílovému publiku tak, jak má.

Maria Rochas
Interiérová designérka s přesahem do Feng Shui a KonMari®
mariarochas.cz
Bylo horké léto a dozrála jsem na to, založit si vlastní webové stránky. Úplnou náhodou na internetu jsem si vybrala několik kontaktů. Již po úvodním zoom callu mi bylo jasné, že pokračovat budu právě s Viktorií.

Skvělá spolupráce, čerstvý pohled a vnímání potřeb mého složitého podnikání daly styl a vizuální směr jak webu, tak i sítím - jsem spokojená a určitě se těším na další spolupráci!
Alžběta Letáková-Černá
Fyzioterapeutka a majitelka značky Yasan
Tvorba značky Yasan a nových webových stránek by se neobešly bez Viktorie z BrandAlchemy a její trpělivosti. Je to kouzelnice!
Radko Sekerka
Chief R&D Officer at MallGroup
Viktoria is a positive, friendly, open-mind, collaborative person who persevered and adapted through fast-changing, incredibly challenging circumstances.

She was an enthusiastic partner while designing campaign flows to improve user conversion rate.
Lavanye Jelinková
Zakladatelka projektu Alchymiesrdce.cz
Před časem jsem nutně potřebovala vytvořit svůj web, na který jsem kladla velké nároky. Naštěstí jsem potkala Viktorii, která mě mile překvapila svým přístupem, který nebyl „ jen“ o webových stránkách, ale zpracovala se mnou komplexní pohled na to, co potřebuji, na cílovou skupinu, kterou chci oslovit a zároveň mi pomohla mnohem víc si uvědomit a specifikovat, co skutečně chci nabízet. Musím se přiznat, že jsem byla velice překvapená, co ze mě dokázala doslova "vydolovat". Po celou dobu naší spolupráce byla velice ochotná a reagovala na mé podněty či požadavky téměř okamžitě. Dnes mám na můj web velice pěkné ohlasy, stránky se líbí .
Spolupráci s Viktorií vřele doporučuji !

Jiri George Bartyzal

Majitel značky přírodních zubních kartáčku Siwak
I appreciate personal approach, creativity, in time delivery and professional passion for work. Thanks to it we created the design for Siwak natural toothbrush. I recommend Brand Alchemy!

Vasyl Tsitsey

Majitel webového deníku Vinegret.cz
We have been working together with Viktoria on several projects during the last 5 years, where she helped to build our brand strategy, created visual identity, user experience and coordinated the launch of our website, created all our promo materials as well . I would recommend her because she is very reliable and result-oriented, understands customer’s business goals and proactively proposes solutions.



Jan Bugata
Product manager / Agile coach
I’ve worked with Viktoria on multiple projects, she is extremely reliable and one of the best Art Directors with whom I’ve worked. She has great awareness of new creative strategies and technology. She is always looking for new solutions and fresh ideas.
Libor Olexa
Partner at MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.
Viktorie met all the project objectives and was able to push it even beyond. We did a great job and I am looking forward to another experience.


Pojďme spolu vytvořit lovebrand,

který bude odrážet hodnoty Vašeho podnikání.