Re-branding pro předního výrobce veganských barefoot bot
Rozsah spolupráce
Logo a vizuální styl. Tiskoviny a reklamní grafika.
O projektu
Lukáš Klimpera jako fyzioterapeut učil lidi, jak chodit zdravě. Jenže co to bylo platné? Po terapii vklouzli zpátky do bot, které je svíraly a bránily přirozenému pohybu. Proto se rozhodl najít lepší obuv – pro ně, pro sebe a pro svou rodinu. Nemohl ale najít boty, které byly zároveň zdravé, kvalitní a vyrobené bez utrpení lidí i zvířat. Tak je vyrobil.
Dnes jsou boty Ahinsa Shoes známé po celém světě. Veganské, etické a tak pohodlné! Navrženy fyzioterapeuty a vyrobeny zde v Evropě, bez krutosti.
Cílem naší spolupráce bylo vytvořit rebranding a silný vizuál, který by sjednotil komunikaci, vyzdvihl hodnoty značky a posílil vnímání Ahinsa Shoes jako moderní, „casual“, dobře padnoucí a hlavně zdravé obuvi pro každodenní nošení – do kanceláře a do přírody.
Vytvořila jsem nové logo, vizuální styl a prvky firemní identity. Nakreslila jsem ikony benefitů značky, které jsme použili jak na novém webu, tak i sociálních sítích, na obalech a v tiskovinách. Navrhli jsme vzhled balení produktu včetně děkovných kartiček a osobního dopisu od majitele značky Lukáše.