Brand strategie. Logo a vizuální styl. Tiskoviny, obaly a reklamní grafika.
O projektu
V době, kdy se na mě Marcela Eller obrátila, její obchůdek s přírodní kosmetikou a drogerií Ze Země fungoval (krásně) ve Znojmě už řadu let. Od svého založení neustále procházel vývojem až dospěl k potřebě rebrandingu – nový přístup, selekce výrobků a detailněji propracovaná cílová skupina potřebovaly nový koncept a silný vizuál, které by odrážely hodnoty a směr. Kvalitu a péči.
Zachovaly jsme myšlenku stromu života, který byl vodicím prvkem Ze Země už od založení. Naopak jsme změnili stylizaci a vyznění značky – vznikl tak minimalistický a profesionální vzhled, který provází celou vizuální identitu.
V rámci spolupráce vznikly zároveň dárkové poukazy, vzhled balení produktů a vizitky pro majitelku obchodu.
Když padlo rozhodnutí tvorby rebrandingu, měla jsem vizi POCITU, který má z nové identity vyzařovat. Už dříve jsem se dívala na práce grafiků a přemýšlela, jak bych se s daným vizuálem, já sama, ztotožnila. Co je to, co mě přitahuje a vystihuje? Když jsem uviděla webovou stránku s prací Viktorie, okamžitě jsem věděla, že její práce je to, co hledám. Viktorie vidí do mého nitra a dokáže graficky znázornit moji vizi a pocity. Díky ní, obchod Ze země, vizuálně reprezentuje své hodnoty. Dodala mu sebevědomí a profesionalitu. Nyní vypadá tak, jakým doopravdy je. Jsem vděčná, že jsem Viktorii poznala, jako člověk je pokorná, profesionální a laskavá. Děkuji za krásnou spolupráci, která rebrandingem jiste nekončí.