Storytelling a copywriting. Název značky. Logo a vizuální styl. Obsahová strategie a UX. Webdesign. Obaly.
O projektu
Arkádie byla podle řecké mytologie sídlem boha Pana. Obyvatelé této odlehlé oblasti byli prostí pastevci, kteří žili pohodovým životem – stranou politických intrik a obchodnických taktik. Také jsme si vytvořili svoji vlastní „Malou Arkádii" jako symbol návratu k půdě, opravdovosti a přirozenosti.
Pro statek rodiny Brücknerových na Kutnohorsku jsem vytvořila celý koncept, název, ručně kreslené logo a rustikální vizuální styl. Postavili jsme web založený na autentickém příběhu a navrhli obaly a etikety na domácí víno, med a marmelády. Vznikla značka, která zahřeje u srdce, vykouzlí úsměv a přenese Vás na chvíli do idylického světa. Vítejte v Malé Arkádii.
Na Viktorku jsme narazili na základě doporučení ve skupině Holky z Marketingu. Moc se nám líbilo její portfolio, které bylo něčím jiné, než u ostatních grafiků. Když jsme ji kontaktovali a sdíleli náš příběh, bylo nám hned jasné, že jsme u ní správně. Naši myšlenku zhmotnila do vizuální identity Malé Arkádie, které je pro nás všeříkající. Dala našemu podnikání koncept, který nás provází ve všem, co nyní děláme. Vyzdvihla bych hlavně její empatii, kreativitu a profesionalitu. Rozhodně doporučuji každému, kdo do svého podnikání dává kus sebe a chce, aby to bylo patrné každému zákazníkovi.